.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی سامانه آموزشي روستاهاي مازندران

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران از راه‌اندازي سامانه آموزشي روستاهاي مازندران خبر داد.

زهرا شرف‌الدين در جلسه مشترك كميته بانوان گراميداشت هفته زن و ستاد گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره) با اشاره به همزماني برنامه‌هاي هفته زن و ستاد ارتحال حضرت امام، اجراي مطلوب برنامه‌ها را بسيار حائز اهميت دانست.
وي با يادآوري اجراي چند برنامه بزرگ استاني و ملي در هفته زن سال جاري بيان داشت: تجليل از دختران نمونه روستايي و دهيار نمونه يكي از برنامه‌هاي شاخص كميته بانوان در هفته زن است.
مسئول كميته بانوان ستاد گراميداشت هفته زن و مقام مادر در استان مازندران گفت: اداره‌كل امور بانوان با راه‌اندازي سيستم تشكيلاتي آموزشي با همكاري مشاوران امور بانوان فرمانداري‌ها و مربيان طرح رحمت در تمام شهرستان‌ها و به ويژه روستاهاي استان قادر به شناسايي توانمندي‌ها و كمبودهاي بانوان استان در كوتاه‌ترين زمان ممكن است.
وي افزود:‌ مراسم اختتاميه طرح توانمندسازي دختران روستايي كه با جذب اعتبارات ويژه در طول سال به نحو مطلوبي انجام شد در هفته زن با حضور يك‌هزار نفر از دختران توانمند روستايي برگزار مي‌شود.‌
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران همچنين برپايي كلاس‌هاي طرح رحمت ويژه زوجين جوان را در هفته زن از ديگر برنامه‌هاي شاخص اين اداره‌كل عنوان كرد و از دستگاه‌هاي اجرايي خواست در راستاي اطلاع‌رساني گسترده به تمام زوجيني كه تاريخ ازدواجشان بعد از سال 1385است اهتمام ويژه داشته باشند.
شرف‌الدين از مشاركت در ساخت مستند عفاف به تهيه كنندگي صدا و سيماي مركز استان خبر داد و گفت: همچنين تهيه مجموعه برنامه از زندگي زنان متخصص و موفق استان از طرح‌هايي است كه در دست پيگيري قرار دارد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران نيز از اعزام بانوان استان براي زيارت حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) در 13 و 14 خرداد ماه سال جاري خبر داد و عنوان كرد: ثبت نام از بانوان متقاضي براي اعزام در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج حوزه خواهران انجام مي‌شود.
وي در پايان گفت: توزيع كتاب زندگي به سبك روح‌الله از ديگر اقدامات فرهنگي اداره‌كل امور بانوان و خانواده استان در بيست و دومين سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.